Khamis, 9 Oktober 2008

ANIS YG LASAK III

hahahaha...timer kasih pada yg bagi respond...open sgt ekk??? sat no aku delete...sementara tu hangpa bacalaa dulu....sapa yg ketinggalan...sila pm aku or anything ekk...

sebenarnya kan....kepala anis yg terantuk kat bendul....berdarahh bykkkk sgt.....baju tido anis basah lencun dgn darah....baju mommy pon basah ngan darah anis...hitam n pekat...pastu masa gi sepital tu....anis masih berdiapers yg ada najis...mana sempat nak cuci...

masa gi sepital pon...dia cuma pakai diapers n baju aja...

malam tu maksu anis rendam semua baju2 bekas darah....esoknya tok umi yg cuci bekas darah...ikutkan mommy...nak aja buang semua bj tu...trauma aku weyyy...

after a week...benang jahitan tu haruslaa dibukak...maka..pergilaa KLINIK KESIHATAN LUNAS....klinik tu baru renovate...besar n luas....maka anis pon berlari2 laa dgn budak2 yg besar dari dia...budak2 yg sebaya anis mommy tgk hanya memandang ajaaa....

mommy n maksu biarkan aja anis berlari2...gelak2....sbb sat gi bila bukak jahitan pasti menangis punya...hahahahaha.....masa nak bukak jahitan tu....mmg anis meraung sekuat hati sbb dia kena bedung...tok leh bukak lgsg...kemas betul MA tu bedung dia...bukan sakit pon rasanya...cuma dia tak selesa....

inilaa penangan anak lasak...huhuuuhuhu...anak sapa laaaaa...

1 ulasan:

halinordina berkata...

nud jgn sebut perkataan LASAK lg pd anis..maklum lah mulut ibu ni klu asik menyebut lebih 40 kali jd lah benda tu..

sebut dlm ati jer.. biar org lain sebut..kita diam jer..byk2 sabar nud..

aku juga dlm proses menahan mulut utk menyebut perkataan yg sewaktu dgn tu..termasuk lah pd anak org lain