Rabu, 8 Oktober 2008

ANIS YG LASAK II

on the way balik ke rumah...anis dah tido...sampai umah terus tidokan meniarap....

tok umi yg baru tido lepas balik semayang terawikh...melompat terkejut...dah kena bebel mommy....nak wat cemana...anis lasak sgt...tok umi kata...tak berayalaaa anis...

tgh malam dlm pukul 1 cam tu...anis menangis...agaknya sakit kot....semua org melompat lagik...carik plaster....tp anis susah nak handle...tak leh nak lekat plaster....emmm sudahnya tertido...dlm tangisan...

esoknya...anis melompat seperti biasa...seolah2 tak ada apa pon berlaku malam tadi...sbb tu org kata...budak2 yg lasak nih mana reti sakit....

bila kenangkan2 balik..lucunya...masa nak gi sepital tu...sapa yg teringin nak tahu apa yg lucunya....sila bagitau ekkk....kekekekekeke

5 ulasan:

maskjask berkata...

Ya Allah Nud... takutnya sebab melibatkan darah kan..kat mana kena nya??

Tapi nud aku rasa nak tergelak jugak baca entry hang yg ni sebab perenggan last hang tu.pasai underware!! muahaha...tak cover line langsung hang nih..telus lagi berani!!

Mama Mya berkata...

Ya Allah.. takutnye dengar nadia.. so camne anis sekarang dah baik lukanye..

bab yg x pakai underwear tue sama ngan mak saya daa masa adik saya xciden dia pi spital x pakai underwear pun (tue citer berbelas2 tahun yg lepas)

Nieza Ishak berkata...

alahai nuds, nasib la takde apa2 ... mesti risau gilerr.

Kherun Suhaila Saharbil berkata...

Kesiannya Anis...

Ingatkan Anis yg tak sempat dipakaikan `underware' sbb blaku time nak basuh montotnyer....tapi, pelik la...apasal tak sebut diapers??

Tapi, rupa2nya.... mommynya.. Isk! Kok ye pun... tak yah le detail sgttt... Nanti YB Deris kutukkk...kwang3X

cienoet berkata...

aku nak tahu!! heheheee..pe yg lucu?

alahai anis..menurun mommy dia lah kut tuh