Khamis, 14 Ogos 2008

HATIKU TERUSIK LAGI

smlm aku baca paper pasal bb kena buang...bila aku baca Malay Mail..lg tersentuh hati aku....aku sgt sedih, kecewa, parah dah hati aku nih...aku tak bolehlaa dgr berita cam nih...aku tak boleh imagine...dibiarkan mati dlm lubang...giler...

bb tu la nih tempatkan kat PPUM...aku rasa nak pergi jengah aja...dekat ajapon..kalau ada kereta dah lama aku berdesup pergi....wajah anak itu sgt menyentuh hati aku...sgt2 meruntun naluri keibuan aku..rasanya nak aja aku peluk anak itu....susukan dia...emmm...apalaa perasaan dia...kalau dia tahu dia tidak disukai...dibenci dan cuba dibiarkan mati...

mujur ada org indon tu susukan dia...selamatkan dia...indon tu pon nak amik bela..buat kwn ngan anak dia...skrg2 nih berdedai org nak amik anak angkat...semoga dia berada in good hand...akan ada org sayangi dia...belai dia...

apa perasaan korang bila tgk sepasang mata yg redupp nih...


2 ulasan:

idida aka manja berkata...

dh buat UPT lom?hehehe...xsabar nk tau..

weih nuds...manja pon taleh la baca kisah2 cgini..hrtu tgh drive balik keje dgr berita mak paksa anak minum racun.... gilo

adha berkata...

nuds, bukan ko aje yg rasa, aku pun sama... apa la salah budak tu kan.. mcm aku ni, menderita tgok anak aku sakit, smp la tak de.. ni da ada sukati jek buang2... tak de perasaan ker? tak nak p la letak kt tmpt sepatutnya.. adoi apa jenis org la mak dia ni?

layak ker panggil mak dia tu 'ORANG'???