Rabu, 13 Ogos 2008

AKU YANG PELIK

2-3 hari nih....aku rasa kepala hotak aku nih wengg...pastu...tekak rasa semacam...loya nak muntah...sebu perut..lepas tu mengantukk sangat...laparrr sesangat...makan byk pulak tu...tp bau makanan dah loya...

kalau jalan2 atau naik tangga...cepat semput...inilaa yg aku alami masa aku memula ngandungkan anis dulu...masa tu aku dah buat UPT gak...tp -ve yaaa...after 2 weeks baru +ve...

bayangkan...jalan2 sket dah semput...ya ALLAH...aku assume pasal period aku tak dtg bulan nih...tu yg aku wengg sket..pastu 2-3 hari cam brownish spotting...aiseyy...mood swinggg sgt2....sgt22... bila aku buat UPT -ve jek....kalau +ve...kan bagus...tak der laa aku tension bagai cam nih...

next 2 weeks aku wat UPT lagik....alahaiii...

3 ulasan:

Ina Hashim berkata...

insyaallah,lg 2 weeks buat UPT tu akak doakan +ve la ye :)

Ina Hashim berkata...

NUDS

akak ada reward for you..pls visit my blog k :)

M4M4 MY4 berkata...

insyaallah.. saya doakan +ve la yer.. x sabar nunggu nih