Isnin, 11 Ogos 2008

TAHNIAH BUAT KAK ITA N KAK CHENI

sabtu tgh hari lepas...aku g melawat kak ita n kak cheni kat PPUM...tp kak ita dah balik umah...so aku g tgk kak cheni dulu laaa...emm katil kak cheni dpn katil aku masa bersalin dulu..operate gakk ok...cumilll banget anak kak cheni...putih...of coz lee ayah dia putih...mukaaa...bentuk n iras muka...cam kakak dia....yummy daqilah (nama glamer dia)....ada few snap aku amik gambo...ngan maknya tak laa..mak nya muka lepas bersalin..korang imagine lee sendiri...berat baby 3.85..maknya operate sbb jalan tak bukak..

pastu aku g umah kak ita...dkt aja...kat bangsar nun aja...emm...ramai betul orang kat umah kak ita...mak mertua, mak...segala bagai...pastu aku tgk anak kak itaaa...perghhhhh putih melepak...masa kak ita ngandung...ada leee sora2 sumbeng kata mesti anak kak ita gelap...yerlaaa..neneknya india(keturunan aku lupa)...pastu kak ita plak hitam manis.....sekali anak dia..putih melepak....putih merahhhh....wawawa....soo...suara2 sumbeng tu...tak semestinya mak pak gelap anak gelap....kak ita kena operate...sbb katanya baby besar...bukan leh caya laaa scan tu..katanya anaknya 4kg lebih...tapi kluar 3.8kg ajaaa...

apa2 pon tahniah laaaaa...tgk baby...rindunyaaaaa....upsss...sabar dong...masih dallam tempoh bertenang...dakukan operate..kesihatan mesti dijaga...dah tuaaa lorrrrrrr....coming next 3 yrsss...aminnnnnnn.....

Tiada ulasan: