Selasa, 24 Jun 2008

MCM² ADA....

emmm aku nak citer pasal satu benda...'beronggeng'.....

masa aku dlm umur belasan thn...kita org mmg dipingit...tok leh kuar umah sesuka hati...balik b4 kol 6....ahhhh....kalau balik umah jek...soklan pertama mak aku akan tanya....syok beronggeng????....aku yg mengotz nih tanya lee mak aku...beronggeng tu apa....pastu mak aku jwb...mcm hangpa nih laa...joliii....

so aku pon menggunakanlah istilah beronggeng nih sampai masuk u....soklan yg sama jugak kwn aku tanya kat aku....beronggeng tu apa....aku rasa istilah beronggeng nih dah glamer satu malaysia...siapakah yg mempopularkannya ekk..

AKU KE HAH??? (tiru gaya ckp nasir bilal khan ok!!)

ada satu pengumuman....aku akan dpt anak buah bulan 9 nih.....boy again...so kiranya anis sorang aja laaa princess dlm cucu mak aku...hahaha.....tadi aku dah rikey baju utk anak2 buah aku...muiz besday bulan 8....newcoming bulan 9...kenalaa dkt² ngan raya...sekali jalan...

even makpak anak buah aku..kira abang n kak ipar aku tak penah bagi hadiah kat anis...even duit raya satu sen...aku tak kisah...sbb aku tau depa mmg kedekut taik idung masin....aku tak penah lupa nak bagi gift kat anak buah aku setiap kali balik......sbb anak buah aku tu cumillll n cerdik bangettt....hehehe...tak paa laa anis....jgn sedey....

1 ulasan:

Mama Mya berkata...

salam.. beronggeng eh?? jarang guna perkataan tue hehehe.. tapi faham selalu dengar kengkawan gunakan.. x pelah nadia buat baik pada budak2 amalan yg mulia..

re = thanks doakan kesihatan cik mya.. utk anis gak semoga sihat sokmo