Jumaat, 27 Jun 2008

DAH LAMA TAK HAPDETTTTT..

dah lama tak de cerita baru...aku sebok ngan draf MJA....mana ngan exam PTK yg semedang dpt thp III tu...hampehhhh sungguhhhhhh laaaaa...

kali nih mommy nak cerita pasal anis yg suka makan...selalu kalau kami makan..mesti anis akan dekat...pastu buat bunyi...ehek..ehek...tu tanda nak ler tu...kalau roti atau kek byk lee jugak..kalau nasik...satu sudu dah kira byk dah tu...

smlm dia makan satey ikan, satey ayam, nasik impit...wow....byk tu...ingatkan dah kenyang...pastu makan gerber 1/4 botol besar...pastu makan yogurt 2/3 bekas....wawawa....byk nau makan...

smlm mommy discover...anis tak buat bunyi ehek ehek dah...tapi dia sebut...nak...nak...wawawawa dah pandai ckp nih....lagi satu peberet anis..air sejuk...isk iskk...mana mulehhhhh kang selsema batuk segala bagai...sapa susah...mommy jugakkk kan....

dah dia kenyang...malam td lgsg tak jaga...tidor sampai pagi...huhuhuhu....petang nih beli yogurt lagik...dulu tak suka....even masam kenapa budak2 suka yogurt...aku pon hanya makan yogurt lepas diperkenalkan oleh kak mask...kalau tak..sampai laaa aku tak lalu...huhuhuhu

6 ulasan:

Our Dreams Of Life berkata...

waahhh...sukanya tgk budak2 yg suka makan nih...not fussy eater...lagik cepat le anis comey nih besar..cakap pun dah pandai ye...

Mama Mya berkata...

salam.. waaaa anis semakin pandai makan.. kita suka ler cik mya pandai makan tapi terhad gigi x dok laii cuma ada sebatang kat bawah gigi no.2 baru bakal muncul.. anis pandai dah leh cakap naaaaakkkk lepas nie leh ler mintak mummy beli menan yer anis huhuhu

idida aka manja berkata...

best la nuds dia ada napsu nak makan....pandai gak dia sebut nak nak...agaknya kalu dh mkn macam2 ni mmg kurang skit kot makan nasik...sama la nafisa tuh....

lama xnmpk kat porum...manja pon jd silent reader jerk skrg nih

ellyn berkata...

wahhh...

nuds..ko bg idea la utk aku bg ammar mkn...
nanti aku nak try yogurt gak la...

thanks!!

mommy anis berkata...

ellyn...

ko kasik kalciyumm (ejaan cemana ntah)...mesti ammar akan kata...marbeles laaa mama....

ahh ok tak...

halinordina berkata...

anak-anakku semua tak dak masalah selera makan, klu sebut 'makan' je gumbira...klu masak x sdp siap komplain lagi..hu..hu..huu..

Zaim pon la ni..klu tgk kita mkn dia dah gedik2 kaki dan tgn..nak mencapai..