Isnin, 23 Jun 2008

BERAS APA KORANG MAKAN???

sila laa jwb....

kenapa aku tanya...sbbnya aku makan BERAS JATI SUPER SPECIAL TEMPATAN....dulu beras nih kalau 10 kg...dlm 20 hengget aja...kalau sales kat tesco dlm 18+++ aja...itu 3 bulan yg lalu sebelom krisis beras...

so bila dah naik rega...kalau 5 kg tu dlm 14..yg 10 kg...28 hengget...tu kedai runcit kat umah aku....kalau kat k4, giant, tesco...rega dia almost 30+++ oooo....manyakkk mahalll...

well...kan ke aku ckp beras tak dak...smlm jenuh kami cari beras tu...hampeh semua kedai tak der...so aku ckp...beras apa nak mkn nih...last2 gi petronas...beli beras FAIZA super special tempatan tu....tak tau laa sedap ke tak...huhuhuhuhu....

layan jek laaa...ari nih baru nak masak....harap2 memenuhi tekak kami...

so korang cemana...

Tiada ulasan: