Isnin, 16 Jun 2008

KAMERA TAK ADA...CAM TAK BEST JEK

kan ke aku dah bagitau...kamera aku tak der....hp cam ayam aja...mana ada kamera...so harap kamera digital ahh...tu pon ada org pinjam....huhuuhu....so blog aku nih akan sepi tanpa gambar sampai ujung bulan nih...

so korang layan jek laa citer aku yg ntah apa2 nih...selalu sgt gambar pon tak besh pulok...sementelah aku nih tak der ciri2 fotogenik...fotogedik adalah...heheheh

nih nak citer anis nur iman tu...sampai la mandi air panas..kalau air sejuk...dia akan buat keraskan bdn cam sejuk ahh...tp kat umah umi mandi air sejuk jek pon...kat umah sendiri mengada2 taik kuda....aku layan jek laaa...apa susah tekan jek laaa heater air panas...ujung bulan bayo bil...

nih bila dia dah setahun lebey...bwk lee dia gi kolam renang kat umah aku nih...so aku assume dia takut air ahh....even dia suka main air....tapi dia takut sejuk...so pakailaaa baju renang dia yg cute mute tu....tak der gambo..kalau ada sahih korang pon kata alahaii..cutenya...perasan tol....

masuk jek air...tu ayah dia laaa...ajar floating....wow...cam aku tak caya jek...sudah pandai floating....baru 3 x masuk kolam...sudah pandai gerak2 kaki cam nak berenang ahh...wahhhh manyak pandai ooooooo...jgn dia mtk ari2 cam tu dah...letih nak layan kerenah dia...

so aku agak2....tak lama...pandailaa tu...tp kena beli bj renang baru bila dia besar sket...bj renang sedia ada...dah rebeh bahu....alaaa....what do u expect....utk rega baju renang RM7.90...ekkekkeke

2 ulasan:

Kherun berkata...

nad, pakaikan dia `hand float'tu... (betui ke namanya cenggitu?) Then, lepaskan je dia dlm pool tu slow2... takkan tenggelam dan sure dia rasa bebas..

mommy anis berkata...

kak kherun...tq atas suggestion mmg nak beli...tp tak jumpa pulak hari tu....hari masa yg carik tu laa...tp lemas tu tak ingat dah pasal tu..kang nak pi carik gak alang2 beli bj renang dia...

tetiba saya teringat anak² semua...semua ada bj mandi kan...alahaiiii tomeiii sungguh