Isnin, 16 Jun 2008

ALAHAI...SIAN KETER ENCIK AZMI SHAM

kalau tak silap aku....2 minggu lepas....aku gi kedai paklang tu pakai keter itu encik azmi..keter comel aku kat opis TM sinunn...ntah cemana otak aku mereng kot masa tu...aku terlupa ada divider area2 situ...aku ngan selamba redah jer...tup2 dgr cam geseran...alamak ternaik divider siot..

so aku dah gelabah...balik umah check...kat tayar aja yg kena...cam calar cam tu...so aku terlupa ahhh nak bagitau itu encik azmi....hampeh tol laaa..so benda tu cam aku lupa aahhhh...

petang td itu empunya keter...perasan keter dia sudah kemek terukkkk ooooo...scratch sampai hilang cat....kat bwh area2 mudguard....kat bwh sisi pemandu sampai penumpang....muka aku dah pucat lesi siot....aku takutttt woooooooooooo....kang kena marah mana aku nak sorok muka nih...huhuhuhuhu....

masa tu kami nak kuar g beli makanan...emmmm terdiam laa aku...kena bebel ngan itu encik azmi...sbb aku salah so aku diam ajalaaaaa.....moral of story...jgn bwk kereta org....aku mmg careless ahhh....baik bwk kereta sendiri....calar2 ke..kita aja yg sakit hati jek....

so far dah 2 kali itu tercedera...sekali ada kereta cilok...langgar lampu depan....tu bukan salah aku...jem nya pasal....van mana ntah...cilok rapat...zassss.....

pasni tobat ahhh aku nak bwk kereta org...even kita bapak aku sendiri pon aku tobat nak bwk...tu pon langgar divider gak ahh....

moral of the story...majulah kereta sendiri utk kemana...well frankly speaking...even keter aku tu keter buatan mesia.....keter aku tu keter kebal..org langgar ke...aku langgar ke..steady aja...tp jgn dipersoalkan laaa aku langgar booth toll...tu mmg major accident ahh...kenangan lepas 2 bulan bwk kereta ooo...

kalau tak der accident mana nak beringat...kekekekeke

Tiada ulasan: