Selasa, 10 Jun 2008

CUPCAKES OOO CUPCAKES

sekarang nih musim cupcakes tau...everywhere...kita leh nampak itu cute lovely cupcakes...

tadik aku gi IPTS....kursus masak memasak nih...ada satu buku...cute banget...tajuk CUPCAKES...terus teruja....balik opis...terus check MPH....mmg ada buku tu kat sini...yipeeeee....aku akan dptkan buku tu ASAP...

kegilaan tahap gaban utk buat cakes n cupcakes.....en azmi selalu bising...mommy nih mcm²....mesin jahit tu ntah kemana...ntah lee..minat nak menjahit dah tak minat...nak jual mesin tu sayang oiiii...tak tau lee kot² tiba plak minat menjahit...

tp memasak mmg minat dari dulu...so minggu nih aku nak wat cakes lagik...nak cuba resipi vanilla plak...kalau vanilla toping warna apa...emmm kena check buku...

pastu nak wat fruit tart plak..maaf yer kengkawan...ari tu tak sempat nak idang fruit tart..lupaaaaaa...base dah ada..nak potong buah and etc tu tak teringat....seems tak ramai org...lagi aku tak teringat...

seronokkkk ooo masak memasak...org lain puji sedap aku senyum jek...tp bila itu encik azmi sham pujiiiiiiiiiiiiiiiii....akulah isteri yg paling bahagia dlm dunia....sesapa penah tgh badan encik azmi itu sebelum n selepas kawenn...mesti kataa....iskkk gemuknya....

dulu itu org sgt kurussss ooooooo...katanya tak makan...iskk isk no komenlaaaa....

dah lama tak amik gambar....kakak anis pinjam...sooooo tak bergambar laaa kami....

Tiada ulasan: