Rabu, 11 Jun 2008

JUNNNN.....PLZZZZ JAHIT BAJU AKU....PLZZZ

haaa....ce korang tgk entry aku nih...aku nih terdesak tau tak....cam nak giler aku merayu ngan jun.....sampai itu encik azley bersungut...sudahlaaa nadia....aku tau...tu ayat memujuk hang...hang pujilaa jun tu macam²...aku taulaa...aku kan belajaq komunikasi....piiiiraaaahhh azley...aku punya pasailaaaa....

kalau korang semua nak tau....baju aku byk dijahit oleh kakak jun kita nih...orgnya kemas n cukup teliti...sat noo...aku paste gambar kakak jun...

ini ropa kakak jun kiterrr...yg belah kanan tu...yg kiri tu mama rose...

aku mmg merayu ngan ko jun....tu hari ko ckp lepas adik ko kawen kan...nanti aku kasik kain ekkk....tp ko kena ukur badan aku balik..aku sudah mengembang laa jun....
so jun...bolehhh ekkkk...ko je laaa yg aku harapkan utk buat baju aku dgn harga yg mmg aku mampu bayar....utk pengetahuan korang semua....junn mmg kemas jahitan dia...aku sukaaaaaaa....aku sgt sukaaaaa....

Tiada ulasan: