Jumaat, 30 Mei 2008

CONFIRM 1 JUN 2008: AHAD

salam semua....

buat kengkawan semua...jauh dan dekat.....well semuanya dekat dihati...kami sekeluarga jemput anda semua sempena kenduri kesyukuran kelahiran ANIS NUR IMAN....

Tarikh: 1 Jun 2008
Waktu : 2.30 petang - 7 mlm

Tempat: C-10-4, Desa Impiana, Puchong Prima
Telefon: 013 7426277/0137709668...

buat masa sekarang....handphone aku kena bar....tapi leh terima call....nak call tak buleh...bukan aku tak bayar bill...tp celcom now suruh all corporate registered have to change to personal register....org lain tak bayar bill...aku kena block daaa...

dear azmi sham...u have to do something.....iskk iskk tok leh idup aaaa tak buleh call out...tok leh imagine cemana korang pakai prepaid tak dok kredit...ampunnnnnnn...nih statement personalku....never like prepaid...

1 ulasan:

Unknown berkata...

nuds...

i wish i can come tp aku n family kna g wedding kat kulim nun... wajib lak tu..wakil pengantin lelaki..

maap bebanyak ye nuds...aku pun dah berangan nk get together sementelah x pnah jumpa anis n geng lain...

sori ye nuds...