Selasa, 21 April 2009

ANIS O ANIS

anak dara aku tu...tahu jek laaa kan reti dok diam....kreatif aja otak dia tu...suka pomen2...smlm salah panjat kerusi...nyaris ajaa kusi nak jatuh atas dia....adoiiii....aku pon apa lagik....tgn nih ringan ajaaaa....aku lepik tgn dia 3 kali...nangislaa sekuat hati....eeeeeeeeeeee..kalau ada ayah dia...aku jadik singa...ayah dia tak der...aku ok ajaaa..

pastu kena bebel laaa akuuuu...pot pet pot pet mulut si azmi sham....dlm hati nyesal gak aku pukul tgn anis tu....dek rasa bersalah aku sapukan minyak angin...nyesal jugak....aku nampak cam bengkak sket tgn dia...huhu....cuak jugak..jenuh aku urut smlm...aku pukul dia hujung tgn aku jek...tp sakit jugak rasanyaaaa...

tp...lepas habis nangis...sambung balik aktiviti...huhuhuhuuhu....umi dia pon bising...anis nih dah pandai melawan...ada yg tak kena...siaplaa kena balinglaa apa yg ada kat tgn dia....

cemana ekk nak hadapi tantrum anak2 nih ya....dah lama aku tak upload gambar..nanti ekkk...

bulan depan besday anis...aku soh ayah dia belikan beskal...aku pulak nak belikan kasut...kasut apa ekk...aku dah lama kenan CROCS....wajar tak aku beli??? any opinion???

5 ulasan:

Kherun berkata...

kuatnya pukul... sampai lebam?

ceni therebeq berkata...

laaa... singa rupanya ko nad... baru ku tahuu,..sib baik la ko tak ngap je aku masa tengah sembang tadi... kalu tak, dah lama jadi arwahhh...

E.L.L.Y.N berkata...

sama la ngan ammar..aku pun kekadang bab gak tgn dia sbb suke benor baling2 brg...

aku pun igt nk belikn beskal kat ammar sbb dia cam dah pandai nk padle beskal adam...

nk beli anis kasut crocs?... kalau ada rezki lebih ok je...byk design cantik2 utk girls tau..

p/s: iye...aku nk brenti keje n nk full time MLM...n thn depan aku dok umah aje jaga anak2 tp income masuk...

}‹üäçìßüñgê & þêñgüìñ berkata...

lepas marah anak selalu rasa sedih..kesian sebab dia bukan tahu apapun...danish pakai sandal riders jer...terpulang kalau rasa nak mewahkan anak n mampu apa salahnya beli crocs...beli mahal tahan lama, kasut nike and sandal rider danish yang lama pun elok lagi leh pakai untuk adik nanti...

adha berkata...

heheheh leh tahan anis ko tu ek.. anis aku tu tak tau la cemana.. tp skrg nyusur bawh meja ditarik2 majalah aku.. pas ni kena kemas, semua sumbat stor... tak snggup aku.. apa2 semua masuk mulut