Isnin, 2 Februari 2009

LAGIK2 BELON...

smlm...kami gi ikea..nak carik cabinet shelf...dulu masa beli cabinet tu...shelf dia out of stock...bwk anis..ok laa..duduk dlm stroller..sambil minum susu...anak dara tu...comeyyy sgtt smlm...hahahaha...

tp bila masuk area kanak2...uwaaaaaaaaaaaaaa....mula nak turun...nak main2...panjat sana panjat sini...aku penatlaaa...peh tu ayah dialaa mengejar ke sana kemari...adehh...adehh...

huh..bila amik dia...apa lagik bukak lagu tiga kupanglaa...meraung sekuat hati..pastu...merajuk coz ayah dia marahlaaa....then nak berdukung aja ngan aku nih..ngan ayah tak mau laaa..merajuk...dah kluar ikea...masuk ikano..baru nak duduk dlm stroller balik...

peh tu nampak belonn...uwaaaaaaaaaaaaaaaa...nak belon...so belilaa RM5....sabo jeklaaa..main 5 minit...terus buang...sabo jekkkk aku...

masa aku gi wash room...jumpaa laa si sab...sab...i miss u...dok sebut2 mu..jumpa gak...pstt...anak dara ko...perghhhhh semua cantik2 belaka...

peh tu..gi jemputan kawen adik si ishak...sedap gk laaa mkn....then masuk keter anis tido..kami pon pi laa kedai jati tu...senang...anis tido...kalau tak..jenuh nak keep on eye aja...tahu ajalaa kedai perabot...

huhuhuhuhu....smlm laki aku hangin ngan org kedai jati tu...sbb 2 minggu lepas quote harga lain..nih rega lain...maleh aku nak layan...coz bukan duit aku..duit dia....hahahahahahahhahahaha...tp itu en azmi...sayang minik dia ni..maka...aku tunjuk jek...dia pon ok....peh tu wat muka...mahal laaa...bila aku kata tong tong....hehehe sengih jek...alaa laling..jati nih seumur idop...pakai sekali...tak der tukar2 dah...ok laa tu...

hehehe..syok...syok...rumah aku berwajah baru...after 2-3 yrs....aku tak mampu...so buat cara tak mampu...kekekekekek...

pstt: nanti aku buat grill...insya ALLAH...en laling nak buat sendiri..bestnya dpt laki yg multiskill...jgn muntah lak baca statement aku nih...

2 ulasan:

Nieza Ishak berkata...

Apa lak nak muntah nudss....

bersyukur dapat laki sporting ekkkkk ... alhamdulliallah.

cienoet berkata...

alaaa...rugi nyer aku tak jumpa anis cantek hari tuhhh... mesti dh besar.

ko sebut2 aku? ngumpat aku ke ooooii???

dgn 5 hengget tu nko dah boleh beli satu plastik belon. pasni beli belom satu plastik letak dlm handbag siap. karang kalau anis nak belon, nko tiup depan2 tu jugak..hahahahaaaa...jgn ada budak nak beli belon ngan nko sudah lah..hahahaa