Ahad, 22 Februari 2009

BERCUTI DI MELAKA

kan ke aku outstation ke melaka...sendiri...sbb azmi kata dia boring ahhh...lagipon nak simpan cuti...

emmm tgh hari jumaat aku berjaya pujuk azmi dtg melaka...heheheh yebayeba...

kol 830 mlm depa dua beranak sampai hotel...emmmm rindunyaaaa aku kat anis...senyum sengih anis tgk muka aku....adeh...baru sehari tak jumpa..kalau berhari2...huhuuhu

so mlm tu...ajak pn norliza sekeluarga naik RIVER CRUISE...syok...syokk..cantikkkk sbb malam lampu2 ada kan...

sampai ke hotel dkt 12 mlm...sian anis...dah ngantuk2..mujur on the way ke melaka dia dah tido dlm kereta...

so pagi sabtu...after check out..kami naik taming sari...syokkk...cantiknya melaka...pastu naik bas double dekker...sambil nyanyi lagu double dekker double dekker...

then dlm kol 1...terus balik puchong....anis naik kereta ngan ayah dia laaa...selesa sket...aku nih masa on the way balik...sesat sket..huhuhuhu sabo jek laaa

gambar aku upload later..kabel kat opis maaaa...

Tiada ulasan: