Isnin, 19 Januari 2009

TERINGIN JUGAK...TAPI

emmm....kak kherun dah ke jepun ngan mekna ngan fizah jusoh....training for 21 days...

aku percaya kwn2 aku kat SJK mesti teringin pergi termasuklaa aku...tp tuntutan kerja kami..mcm tidak membenarkan kami pergi aja...betul tak kwn2 SJK....

bukan aku kata depa kat HR tak byk kija tp tuntutan masa tu tak sama dgn kami..kak kherun mungkin buleh explain more...

jeles pon ada...encik azmi selalu suruh aku gi le..gi le...tp aku rasa...mmg tak akan lepas...emmm sooo....pendam jek laa keinginan tu..

dulu masa aku gi pakistan..tu pasal kerja..tp bos aku masa tu terpaksalaa setuju sbb KSU n CEO dah sign....kekekekeke....

tp so far...aku belum tergerak hati nak pindah unit...aku suka duduk SJK...sbb aku rasa SJK nih...unite n superbbbb....even bosnya...ehek...bikin aku semput deh...

2 ulasan:

ummicaca berkata...

waduh... kalau boss baca, harus staf cemerlang dehhh..

Mama Mya berkata...

waaa bestnye dapat pi jepun.. nadia bila lagi (saja jek kasik panas hiks)

re = layout tue x tau laaa leh kekal x di sana hehehe

imbasan jek nadia yg cik mya kat PPUM tue coz blog lama kan dah hilang huhuhu