Ahad, 18 Januari 2009

TERATAK HAMBA

apo nak merepek nih....

smlm encik azmi nak beli lampu kipas...oooo..lampu kipas idaman...thank u yaa laling...i lap u...kedai lampu ni laaa kedai paling ramai org so far aku penah tgk...tak putus2 org masuk...err nilam pon beli kat sini...nak kata murah tu mungkin laaa...tp design dia aku tak kenan arr...but rega dia...mmggggg sgttt murah...sesapa bercadang nak beli lampu...aku rekemen kedai nih...

so...smlm b4 beli lampu...kami riki dulu 3 item jati..hehehe katanya masuk stok baru minggu depan...thn lepas aku tak beli kedai nih...aku beli kedai sebelah dia..kedai tu kualiti dia kurang sket...so this year we choose kedai nih pulak...more quality even bit pricey...but if u decide to buy it....u have to bargain n bargain until u satisfy with the price within your budget lor...

so...dpt leee...mmg ngam2 ngan budget...ok laa ekk....

pastu perut dah berdendang sayang...gi makan kat rimbun klasik bangi...not bad laaa...tak de mahal...next time nak try soho or yankees hut pulak..ok tak ahh??

balik umah...aku anto encik azmi n anis...aku sambung gi OTK...lepas tu balik umah...anis dah tido...emmm leganyaaaa....tak tido seharian tu yg tido awal tu...

4 ulasan:

MAKCIK REHAN berkata...

Rimbun klasik? oohh. sungguh memori tempat tu taww.... tiba2 rasa mcm teringin nk ke bangi, mengenang memori lama bersama pakwe-pakwe lama. *LOL*

Tanpa Nama berkata...

fuyooo bestnye... lum pernah sampai kesana.. cantik laaa keta baru anis hehehe

Tanpa Nama berkata...

rimbun klasik ni yg masuk dlam sikit tu yer...ada kolam ikan koi besar tu kan...bule tahan la

yankees hut ngan soho pnh try gak...pon kira tahap ok la...lgpon pg ms org ramai sgt time tuh

Unknown berkata...

rimbun klasik ok..kuetiau kungfu dia sodap...
soho aku dah boring dah
yankees hut sesuai utk org yg suka pedas2..
skrg ni tmpat baru yg aku suka Caiyo Bistro..kat bangi dalam..tomyam dia sedapppppp