Sabtu, 20 Disember 2008

LAMANYA TAK HAPDET BLOG

memula nak bersihkan sawang2 dulu...huhuhu...lama sungguh tak jengah blog aku...apatah lagik ngan blog rakan2ku sekalian...

apa taknya...dgn exam lagik...exam PTK baru nih...teramatlaa straight forward....aku nih laaa..ntahlaa...dlm dok baca n spot...cam terkucil gak menjawab....aku redha jek laa apa nak jadik...tak dpt IV...aku cuba lagik...bak kata deris...yer tak deris????

pas exam plak...aku sebok kemas bilik...maklumlaa kena pindah...dulu duduk umah banglo...skrg nih nak pindah ke rumah stingarden...nak wat cemana...syukur jek laaa ada kija...after 7 thn dok dlm bilik...nak pindah ke partition 4 x 7 kaki.....bukan satu perkara yg senang...sgt kecik tempat aku...tempat aku lebih kecikkk dari tempat PT aku...nanti bila aku dah siap2 kemas...aku boh gambar kat sini...huuhuhuhu...

tp siapalaa aku nak komen...pangkat tak ada...apatah lagik kuasa...jdlaa aku...saya yg menurut perintah...tak kisah...janjik keja aku jln...gaji aku jalan...kekekeke...

satgi aku nak gi jom heboh...pes time siot aku gi...nak kena g pepagi...supaya tak jem....bwk si kecik tu jln2....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

insya allah lepas tu nuds...harap2 lulus...