Isnin, 22 Disember 2008

I'LL PRAY FOR YOU

ada seorang hamba ALLAH nih...bagi aku dia sangat lantang berbicara...kata2 dia kdg2 buat aku n kaum ibu lain yg terlalu menjuang utk susukan anak secara exclusive tetapi gagal berkecil hati, terasa marah n amat tersinggung...sampaikan aku tak hingin menjenguk ke blognya...

setelah berbulan2 aku tidak jengah ke blog dia....hati aku cam terdetik nak browse ke blognya...just nak tahu dah bersalin ke belom...so...last week...aku terkejut, dia terpaksa bersalin at 28 wks sbb ada masalah dgn air ketuban...skrg masih dlm confinement...

subhanallah...sungguh kasihan aku lihat anak itu...beratnya cuma 1.3 kg....kaki sampai ke lutut terpaksa dipotong....sungguh kasihan....sekalipun aku tidak meyukai ibunya...tetapi siapalah aku utk membenci sesama islam...melihat anak itu, naluri keibuan ku sangat tersentuh...menyebabkan setiap hari pastu ku akan jengah..ingin tahu perkabaran anak itu...

to sitilina even what happen between us...let bygone be bygone...i'll pray for child....hope he will recover soon....

mengingatkan anak kecil ini...pasti aku akan teringatkan anis...ALLAH itu MAHA ADIL....tidak semua permintaan kita akan dipenuhi...sekalipun aku adalah ibu yg gagal menyusukan anaknya...tp DIA tetap memberikan kelebihan yg lain pada anakku...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nadia.. saya rasa pernah terbaca kisah baby nie kesian sangat.. tapi saya realy dah lupa add blog dia coz saya main klik2 kan cam tue laa hehehe.. semoga baby tue membesar ngan sihat..

Tanpa Nama berkata...

kak nuds bukan gagal menyusukan anis. cuma xde rezeki je.. tak baik tau.. but u still can bf her eventhough sikit pon... lama tak jmp anis.. dah bole cakap ke blom se kenit tu..? kal-el pandai beberapa words je... tp mommy masih lg tak reti sebut.. dia pandai panggey "mak!".. mak pon mak la... ehehhe