Jumaat, 21 November 2008

KASIHAN ANIS

ptg tadi kami ke KEDAI JAMILAH...beli2 semua..RM 150++ itu pon ada yg tercicir...sbbnya aku soruh pn norliza bayarkan dulu...anis dah tarik tangan aku ke pintu kedai...dia nak balik...nangis2 nak balik...dah boring 2 jam kat situ....

dah laa pergi hujan...habis basah kaki anis...even dok dlm buggy...ttp basah kaki dia semua...pastu masa balik dah teduh hujan...sampai 1/2 way...hujan lagik...basah kuyup aku...anis pon basah....payung tinggal ngan cik yam...

sampai2 bilik...terus mandikan anis...badan anis dah dedar...sedih aku...

masa nak pergi dah tahu nak ujan...habis dah dorang ajak...aku ikut ajalaa....kang kata apa plak...azmi lak soh bwk anis.....tu sbb penatlaa jaga anis..baru dia tahu...

mlm pulak si fauzi ajak mkn....azmi tak ikut...dok laa ngan anis....hati aku tak keruan...pk kan anis tak makan lagi...hb aku dia bukan nak beli makanan anis...dah laa anis tu susah nak makan...mkn coklat aja...

nih aku tak leh tido...aku sedih sgt....anak aku tak mkn apa...sedangkan aku kenyang...aku ada bwk balik nasik...sampai bilik dah pukul 11...anis dah tido...td kluar pon dah lewat..hujan lebat lagik...

mcm2 hal..esok pagik anis jaga...aku akan bw dia gi sarap...mkn cornflake bebanyak kat bwh tu...azmi tu lantak dia laaa....hantu apa kat kepala dia....masam jek muka dari smlm....maleh aku nak layan...lantak...

3 ulasan:

Kherun berkata...

Nad r u still in Sabah? Lamanya kat ctu... extend ker? Bw family, nape nk ikut org n tinggalkan famili... pas tu ikut si fauzi mkn n tinggalkan famili lg? Akak rasa mesti hb Nad terasa ngan Nad...sian dorang...:(

Mama Mya berkata...

masih kat sana lagi ke? bercuti ke? best laa

Selly berkata...

sabar nad... bila travelling nie kekadang penat.. kalau diikutkan memang jadik berantakan..

apa pun cian kat anis kan....