Isnin, 22 September 2008

KENAPA...KENAPA

kol 1.3o am...aku terkejut....sakit gg yg amat sgt..berdengung naik ke telinga....berasap telinga nih...nak tido tak leh...

haruslaa bangun utk makan ubat...dah 2 hari dah 'gigi palsu' aku nih sakit....tp pagi nih palingggg sakit...yg pelik..kenapa harus sakit...aku dah spend almost 2k utk sebatang gg nan satu nih...

sepatutnya gg nih dah tak sakit...dah buat root canal...dah pasang crowning...aku rasa nak cepuk aja dr tu...dah laa telan duit aku tak hengat....menggigil ooo nak bayar...tp sakit punya pasal...aku rela...

aku lebih rela tak dak gg laa camni...dari sakit gg...biar digelar rongak....asal gg tak sakit...

harusssssssssssssssssssssssss pagi nih aku ke klinik tu...harap dia tak akan charge aku...sbb dr india tu penah ckp....ada waranty....mahal siott!!!!!

1 ulasan:

muddymask berkata...

hmm.. that's explains why i saw you keep signing on on off (msn chat room). Nak tegoq..tapi tgh maraton buat assignment dari kul 12.00 sampai la ni! huhuu...

Anyway...harap2 gigi hang ok kalau tak, sama jer hukumnya dengan aku ni.. tak leh makan kueh raya, dodol dan rakan2!

satu lagi nud..aku nak tanya, apsal blog aku tak leh bukak?? dia kata error..not exist..huhuhu