Khamis, 18 September 2008

BENDA ALAH INI

ahhh sambung citer pe'el anis...
kalau jenjalan kat hypermarket - mommy boh dlm troli....lepas tu dia akan buang semua barang mommy letak dlm troli...sampai tumpah tepung hari tu...huhuu..mujur tesco tak soh mommy ganti...kalau tak mommy korek tabung anis...kena DENDA...
kalau window shopping - mommy boh dlm stroller... n dia sgt happy dok dlm stroller...so berbaloi beli...heheheh...jgn cecuba berenti lelama dia mula menggeliat nak turun...
kalau gi kedai runcit...mommy parking betul2 depan kedai runcit...dok dlm dlm carseat...bukak tingkap kiri kanan...mommy suruh budak kedai yg dok kopek bwg tu tgk2 kan anis...kereta kunci laa..selalu tak der laa nak beli byk...kdg2 beli 1-2 benda...yg perlu sgt dibeli..
kalau beli nasik kerabu gerai tepi jalan tu...mommy parking betul2 depan gerai tu...soh mamat bangla tu agah2 dia...sampai tokey kedai tu kenal anis dari kecik sampai besar....kata dia baiknya dia dok dlm carseat...hehehehe...

benda alah nih mommy nak beli bila dpt bonus...byk betul nak beli...apa jek yg tinggal...kekekek...
dulu masa kes yin yg hilang kat sogo..terus mommy plan..nak beli benda alah nih...kat SOGO jek nampak..tempat lain tak pernah nampak lak....cap CHICCO...RM100+++
kalau org kata membazir atau apa saja..katalaaa...mommy terpaksa beli...sbb kdg2 kami berdua aja....dok umah bosan..haruslaa jalan2..


3 ulasan:

ellyn berkata...

kalu kau beli kena bli satu..aku lak kena beli dua...dua2 dah pandai membuas..penat woo

p/s: aku keje kat KL-Jln Duta..awat?

Our Dreams Of Life berkata...

mmg elok ada bende nih..100+ pun takpe..anak ilang duit sejuta pon xleh ganti woo...

Mama Mya berkata...

okey gak benda alah nie.. nadia awak tukar layout ke? cam ne awak wat link x hilang yer..