Khamis, 7 Ogos 2008

anak OH anak

aku nih tergolong wanita yg sukar mendapat zuriat...tp aku tahu...ALLAH MAHA ADIL...mesti ada sebab....bila aku mengandung...byk hikmah yg aku discover satu demi satu...

apa yg aku nak ckp kat sini...sayangilah anak anda...siapapon dia...jahat ke buruk ke hitam ke degil ke...anak tetap anak...anak adalah anugerah...maka hargailah dan sayangilah anugerah yg diberikan oleh ALLAH...

aku dijaga oleh nenek...hubungan aku dgn mak aku...tak serapat mana..aku rasa ini dilema yg dihadapi oleh semua org yg seperti aku...mak aku...sampai sekarang kdg2 ayat2 dia seolah2 dia kecik hati aku n abang aku (nenek sebelah ibu yg jaga) mcm kurang rapat dgn dia...tp abang aku lebih rapat dgn mak aku...sbb dia the only boy in my family....

actually mak aku working mother...paham2 jek laaa....kita pon kerja...hantar anak pukul 7.15...amik anak 6.15....bayangkan 11 jam dgn bbsitter...aku cuma ada masa nak main2 dgn anis 3 jam aja...belom tolak waktu masak, makan mandi semayang bagai tu...emmm...kdg2 aku selalu pk...anak aku nih...cukupke kasih sayang....sbb tu aku bertekad....nak susukan anis sampai ke titisan yg terakhir...aku percaya dgn susu badanku inilaa yg mengeratkan hubungan aku dgn anis...

semoga anis menjadi anak yg baik...aminnnn

1 ulasan:

M4M4 MY4 berkata...

cam sedey jek saya baca n3 nih.. yer sayangi anak anda kerana saya juga pernah merasa cam nadia rasa cuma saya membawa diri.. x org nak jaga huhuhu