Khamis, 13 Mei 2010

SANGAT BZZZZZZZ...

salam semua teman2...ada ke baca blog chek ni...hehehehhehe....

alhamdulillah...dgn restu ILAHI....aku dapat handle 11 paper MJA..termasuk paper si mariyam...and kat tgn aku skrg cuma ada 3 fail aja...diulangi...3 fail ye..effisen tak??

nih adalah ayat2 sengal yg riak lagik mengada2...sapa lagi nak puji diri sendiri....hahahahaha...lagik2 sengal...ada aku kisah...hahahaha...

bulan 5 ni...besday 2 org yg cukup istimewa dlm idop ku...sapo laie en ajmi ngan anis busyuk masyam tu...

thn lepas tak de apa pon aku buat utk depa dua...thn ni plan nak wat xtra sket utk anis..alaa sket jekk xtra...gedik sgt nak wat kat kolam tu ahh..selalu dok pi kolam renang tu..dok jd saksi bisu kat besday org lain...kali ni gedik laa pada anak sendiri...

tp aku ingat nak wat after cuti skolah...kang kalau cuti skolah aku tak de org dtg plak cam 2 thn lepas aku buat...sedey ooo...

en ajmi dah bg green lite utk wat kat kolam..tp ada gak suara2 nakal yg aku dgr..brp nanti kos dia...huh...aku wat pekak jek...pedulik apa aku..aku ttp nak kecek duit dia gak...haruslaa kannn...poket dia tgh tebal tu..bonus laa..merit award laa...tp sebabkan anak dia nak kawen hujung bulan ni....aku diam jek dulu...

org johor (tak tahu betul ke tak?) kalau anak nak kawen...kenduri kendara mak bapak sponsor...aku cam tak caya jek ayat dia.....kalau belah aku...anak nak kawen...anak lee yang tanggung...mak bapak top up apa yg patut aja...

ntah...sian gak aku pk..bukan sket..aku tgk listing budget dia...aku jeling2 aja..tgk dkt2 13k..kenduri aja...bayangkan...aku senyap jek laa...nak komen lelebey...aku nih sapaaa...tak de kena mengena ngan dorang pon...perghh egonyaa ayat...

sok2 lepas kenduri kawen anak dia tu....harus aku mengepow handbag, kasut, kain..mcm2 laaa..tu as award utk aku as binik diaa...tak semua org buleh duduk di tmpt aku skrg...

hahahahahahaha..lagik2 ayat sengal...

2 ulasan:

Kherun berkata...

waaaa.... 3 fail jek!!! Bossss.... kasi tambah fail...

Unknown berkata...

nuds, aku kawin kenduri pakai duit hantaran sendirik je tau..xde sape nak sponsor