Khamis, 4 Februari 2010

LAGIK 2 BULAN AJA NI

pejam celik pejam celik tak lama lagik nak masuk bulan 4...

thn lepas rasanya dah byk baca pasal BALI..tp dek stress kije..lupa habis..ni kena study balik...ada masa ke??

hotel dah book..supir dah book...duit aja blom nampak nak cukup...aku ni tahu ajalaa..kata tak mo soping...sampai sana...ntah apa2 yg aku beli...isk iskk...sabar2....bulan 10 ni aku akan soping habis2an kat vietnam...

passport azmi ngan anis lom buat..alaa kejap aja..tp masa tu yg tak ada..dari bulan 2 sampai bulan 3 setiap minggu ada aja acara...aduhaii...masa berlalu terlalu pantas...

4 ulasan:

Cik E berkata...

besntya ko ni nuds..
jalan2 aje..luar negri lak tu..
jeles ai

safa berkata...

nad shopping vietnam nanti nak kirim viatnam silk hehehhe boleh ker?

ceni therebeq berkata...

Mokcik pong nk tumpang 2 kaki nk pesan vetnam silk. Itu pong kalu tuan empunya badan nk tolong belikan...

Duit nanti mokcik serahkan sebelum hari keberangkatan, maklum la takut pesan pakai air liur ni kang dpt air liur je, hehehe barang import la katakan...

mama3A's berkata...

nak jugak..............