Rabu, 30 September 2009

OPEN HOUSE

dah 11 hari kita sambut syawal.....syawal yg tak pernah bermakna dlm hidupku....

by the way....dah ramai yg tanya open house rumah aku.....plan nak buat ada....tp menu n tarikh tak pasti....pk nak buat nasik daging.....tp periuk nasik cuma 3 bj yg besar ajaaa....mcm tak pandailaa pulak....dah laaa lately nih asik jadik mentah ajaaaaa...

abih...pk punya pk....aku rasa wat mcm menu biasa ajaalaaaa....maleh mak nak pkk laaa nyahhh....

rendang ayam
kuah kacang
lemang
ketupat nasik en azmi
laksam (kali nih kena buat 4 kampit kot..selalu sold out awal)
laksa johor
kek lapis
agar2
buah2...

pada kwn2 yg baca.....anda dijemput....tarikh akan dimaklumkan sedikit masa lagik.....

minggu nih dah kena bersilat laaa...nak carik bahan....ada yg boleh diblend awal2....ikut tips kak dinaa...

ada sesapa yg ada slow cooker??? leh pinjam tak?? aku ada sbj ajaaaa....

4 ulasan:

adha berkata...

wahh nasi daging? cemana tu... meh anta kat aku sket...


** nuds, w/apapun keadaannya.. aku rasa dia tak perlu mereka2 criter yg tak wujud.. tu jek yg aku kesal.. tak pe la.. benda da lepas... aku harap dia sedar.. kalau tak nak bg tau.. jgn bg tau terus.. tp kalau nk bg tau, biar dgn cara yg betul...

dlm persahabatan- penting nye jujur. tu jek..

sorry of topik.. heheh jgn lupa pos nasi daging kat aku. hehehe aku nk order beskut ko ari tu.. tp tak leh nak leave msg.. sudahnye smp raya aku lupa.. huhu

Don & Nor berkata...

wow...syioknyaa diaa..nak wat open house..pulun kak nud..pulun..
sy baca nii..terlioq jee..hihi. tp xper..InsyaAllah pjg umur...dpt g open house kak. nud..tu pun klu dijemputlaa...hikhikhik
p/s:thanx atas pujian ikhlas tuu..

adha berkata...

** nuds bukan ko la.. hik3...

wei tak mau la... hahahah

adha berkata...

bg emel add kat msjbox aku... aku nk privatekan blog aku. ASAP. TQ