Khamis, 18 Jun 2009

KELISAKU SAKIT

3 hari lepas....rasa tak sedap nak pakai kelisa...masa on the way gi opis...rasa panas jek...mula hangin balik ngan ekon....pastu...jln jem teruk pulak...lglaaa panas...

tetiba berasap jek keter....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......air kering keter overheat....mujur laaa azmi ada masa tu....so..lepas isi air...ok laaa...tp kena antar bengkel gak....check itu ini....fan motor problem...melayanglaaa RM325....utk servis etc...huhuhuhuhuhuhu...

tp lepas amik keter...lagik tak sedap pakaiiii...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....keter mendap..sangkut2...kenalaaa anto kedai balik...

now...kelisa tu...rasa cam tak berapa sihat...nak kena wat major servis....actually...dah lamaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak maintain service.....siannn kelisa....

ada lagik setahun jek loan aku nih....otak nih dah berangannn ooooooo....tp hitung2...mcm tak leh ajaaaa nak beli baru ke apa.....coz aku tak leh wat loan bank...lepas thn 2015 baru leh wat loan etc...CCRIS white list aku...bukan black list tau...heheheheh

now Perodua MPV akan launch...aku dah tgk dia berlari2 atas jalan...test drive...siap cover satu badan ngan tape hitam...tp sbb aku dah tgk model prototype dia...so aku dah leh agak laaaa...

berdesup on the road...2 bj....kat jalan gasing 2-3 minggu lepas....katanyaaa rega RM66K n below...huhuhuhuhuu...

tak pe laaaa...ku pakai jek laa kelisa yg dah berjasa 7 thn padaku ituuuu...

Tiada ulasan: