Selasa, 26 Mei 2009

FARIS O FARIS

dah 8 thn aku kerja kat MQA...sepanjang aku kerja...aku dah ada 7 org PT..4 org daripadanya berhenti kerja, 2 yg lain masih di sini, tp semua asik kena tukar....dgn PT baru nih...dah setahun dia ngan aku...so far aku mmg ok ngan dia...

aku luahkan perasaan marah, geram, dia laa pendengar setia aku....now...dia dah kena jaga org lain...3 org sekali....kasihannnnnn...

PT aku nih lelaki ok....mmg senang kerja ngan dia...aku ckp sket dia dah paham n tahu apa dia kena buat...dgn kata lain...aku mmg ok ngan dia...

aku bukannya kisah hal aku...tp aku kasihan dia...even yg 2 org lg yg dia kena jaga tu budak baru n sorang tu as attachment aja...tp workload dia tetapppp tinggiiii

td aku dah slow talk...tanya dia...boleh ke tak??? kalau tak mampu...aku ckp ngan bos...tgk laa mtk dia adjust mcm mana...tp PT aku kata dia boleh handle...aku tahu...aku nampak dia lately terkejar sana sini...tp dia nih jenis yg menurut perintah...so dia kata boleh...

nak berlaku adil mmg susah....tp at least biarlaa jurang tu tak ketara....

tiba2 aku teringat bos lama aku...kalau dulu...setiap kali nak arrange PT...mesti dia akan panggil semua...even tak puas hati ke apa...at least diberi peluang utk bersuara....

tgk laa mcm mana....

Tiada ulasan: