Selasa, 12 Mei 2009

DAH BULAN 5

ada 2-3 org kwn2 aku...sebok tanya...tak wat besday anis ke....dorang nak tgk anis...nih kwn2 masa aku skool dulu...ada yg tak penah tgk anis lgsg pon ada....apa taknya...panggil dtg umah...tak penah dtg....iskkk sabo jek laaa...pastu sebok tanya....huhuhu jgn marah...jentik manja aje....

insya ALLAH...aku buat besday anak bertuah tu...tp aku TAK AKAN BUAT betul2 masa tarikh dia...takut jd mcm tahun lepas...cuti skool...so 2-3 org aja yang dtg...

maka aku akan buat bulan 7 -8 mcm tu laaaa....insya ALLAH....aku jemput korang semua...sbb korang mmg selalu dtg umah aku...hehehehehehe...


dah besar dah budak ini....cam tak caya jek....

3 ulasan:

izzah@mommykalel berkata...

kal-el dah pon 2 tahun semalam... eheheh.. taun nih kitorg tak buat birthday party......

Ceni berkata...

comey je tidooo....

tengok gambar ni, baru tingat nak ckp time acih bebanyak utk gambar mat japih kat spital tu... aku tak dan nak amek gambar dia ari tu...

mama mya berkata...

memang cepat jek masa berlalu :)