Rabu, 18 Mac 2009

YEBAYEBA

last week...aku baca paper...akhirnya IPHONE masuk Malaysia jugak....at last....ura2 (dlm paper) kata CELCOM yg berjaya...tup2 MAXIS yg bwk masuk...

yg black market byk kat LOW YAT...tp aku tak der luck pakai barang cam tu..bukan aku nak berlagak ke apa...

dulu aku ingat CELCOM tu ok laa..bwh opis aku jek...sekali MAXIS daaaa...nak kena collect kat KLCC...

hhehehehehe...adakah harus aku merembat...emmmmm..kalau aku baca T&C dia...naik berpeluh jugaklaaaa...

rasa2 mcm....stick to the old one laaaaaa...

hahahahahahahahaha....alaaa ckp jek laa pitih tak de....senang ceritaaaaa...

1 ulasan:

mama mya berkata...

jenuh pi cari nengok apa itu iPhone hahaha coz saya dah lama x ikuti perkembangan itu ini hahaha balik umah berperang kat dapur, godek cik mya, nengok mcm2 aznil n tom tom bak.. baca paper or berita tarak. ngadap tenet pun ngan blog jek hihihi...