Selasa, 31 Mac 2009

HECTIC SCHEDULE

muakakakakaka....cam bz jek kan....nih dah seminggu tak masuk opis...so apa2 aku akan email or SMS PT aku...tp sbb internettttttt mmmmmmggggg hampeh...aku rasa semua kerja aku stuck...so bila aku kat luar...broadband ajalaa aku guna...tp kata si fairul....exceed usage...aku pon tak paham....

kat umah aja aku leh wat kija pon...simix so far tak penah sakitkan kepala aku...bayar pon RM48+++ aja...kira ok laa..masalahnyaaa nak tunggu si kecik tido...ngan aku2 tido sekali...muakakakakaka....

huhuu....aku cuma ada 2 hari aja kat opis...tp 2-2 hari tu...dah ada meeting dasar....minggu dpn seminggu gak tak ada....

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....backlog aku byk...nanti aku kena marah lagikkkkkkk....huhuhuhuhuhu....

surat2 aku dah clear...report ajaaaa aku peram 2-3 minggu.....huhuhuhuh

aku terpk...kata broadband unlimited...tp cemana leh exceed usage....kalau setakat browsing ja...shud be no prob...nih saya plak yg streaming or donlod benda ntah apa2...harus ada broadband sendirilaaa weyyy.....ku tak leh idup tanpa internet.....

kham...ooo kham...explain kat akak kejap..aku nih buta IT...muaakakakakkakakakakakaka

1 ulasan:

Don & Nor berkata...

akak ni...sy xde ler terer mana pun psl IT..tp apa yg sy paham sket2 psl broadband ni..benda ni kena tgk pd bbrp keadaan. Cthnya..time akak surf, tmpt akak surf.. connection service dr provider tu..tu semua beri kesan.hehe