Selasa, 24 Februari 2009

BAD FLU

aku nih kalau demam jrg kena flu...hari ahad aku dah sakit tekak...sah tonsilitis menjengah lagik...

mlm isnin demam...telan PCM...pagi kebah....tp aku dah start flu...masa aku lwtn ke IPT..aku dah start bad flu...tak boleh bercakap...air mata meleleh kluar...air hingus jgn ckp laaa...suara sengauu...

mujur 4 jam aja lwtnnya...then aku balik opis...makin teruk keadaan aku...panasss sgt bdn...aku jumpa bos...mtk somebody ganti aku today...lwtn ke SYUC....emmm tq bos n sumi...

smlm gi klinik amik MC....lepas mandi n mkn ubat...aku sponging muka n leher...alhamdulillah...demam dah cover...tp flu...tak berubah...aku dah lali dgn cetirizine atau piriton...tak jalan...

mlm tadi...semua berkaitan dgn anis...ayah dia handle...mommy dah flat...anis gi umah umi...mommy nak berehat dgn aman dpn lappy...aduhhhh sakit kepalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

2 ulasan:

Ina Hashim berkata...

nuds,
akak noticed akak pon makin kerap kene tonsilitis nih...dolu2 jarangggg sgt kene

Tanpa Nama berkata...

x sihat mummy anis yer.. selamat beristirehat.. jgn lupa makan ubat :)