Jumaat, 2 Januari 2009

MY NEW WORKSPACE

setelah sekian lama mempunyai bilik...akhirnyaaaaa....inilah workspace aku yg baru...lebarnya 4 kaki....panjangnya 8 kaki...cukuplaaa...ini aja yg boleh muat pun...


inilaa masalah utama...kabinet nih...sapa yg beli ni??? menimbulkan semak...


inilaa meja aku...



keluasan tempat aku...



berkorjolaaa kito sekueknya....


simple dimple aja nih

4 ulasan:

safa berkata...

bekojo la kito sekueknyo heheh sambung ko nyanyi td...tp asyik ada jer dorang nih carik pasal rasa nak cuti sebulan jer rasanya...hampeh tul, begembira la di space yang baru, dari kitorang nih yang xtau lagi kat space mana nak pegi...siap transit2 plak....

Tanpa Nama berkata...

yo.. botui tuhh.. berkojo la sekueknyoo sebolom kito ni haa dikojo kan!! ala alin.. kalo hang tak dak space..hang pi la out of space..belambakkk space..hehhee jgn mareee...lawak jer.. nanti aku pon join hangpa jugak!! kehkeh3..tapi aku dulu pon dah rasa kejap dok space gitu..malah lagi kecik lagik...apa nak buat dah nasibb badann labuu.... - yang tidak berpangkat dan bernama..dah tu jauh pulak!!

mama mya berkata...

wah kemas jek tempat kerja nadia.. suka nengok..

ummicaca berkata...

nak wat camane kan...kan....

ikhlas,
bahagian pentadbiran...wakakakkaaka