Selasa, 27 Januari 2009

APALAA PUNYA MANUSIA

citer nih dah basi...tp bagi aku...aku rasa tetap tak akan basi...

kisahnya seorang anggota tentera berpangkat koperal...dikatakan membuang anaknya berusia 7 bulan kerana dia syak itu bukan anak dia...n beranggapan isterinya curang...

lantas anak tidak berdosa itu dibuang di dalam tong sampah di LRT Wangsa Maju...mujurlaa ada guard yg nampak dorang gaduh...kendian guard tu selamatkan..n bawa ke balai...

lelaki tersebut dikatakan menyesal n berpatah balik ke tong sampah n dapati anak dia dah tak ada...so menyerah diri pada balai polis dan sudah ditangkap...nih apa yg aku baca paper hari sabtu...

aku mohon mahkamah kenakan hukuman berat...sekalipon dia menyesal..tp dia telah mencuba membunuh bayi tidak berdosa..aku harap...ATM buang dia...wahhh ganaskan ayat aku...

pada aku dia lebih kejam dari bapak singa...bapak singa tak makan anak pon...kucing aja yg makan anak..tp tu adalah nature hidup dia...

emmm..wife tu aku rasa polis lepaskan...sbb dia sendiri cedera kena tikam dlm cubaan nak selamatkan anak dia...aku harap wife tu angkat sumpah laknat..baru suami dia puas hati...

apa punya org..bodoh...bodoh...aku benci..



comelkan anak ini...dah ditempatkan di JKM...meh auntie cayang sket...muahss

Tiada ulasan: