Jumaat, 26 Disember 2008

SUDAH TIBA MASANYA...

minggu lepas...kan ekon kelisa comelku tu problem...so aku ingat kena tambah gas aja...ropa2nya cooling coil bocor...so kena tukar benda alah tu dulu...tp cina kat umah aku tu soh tukar cam mcm....hampeh betul...

tp cemana pon tetap kena tukar...so sebey punya sebey...tepon sana sini...akhirnya jumpa bengkel yg ok sket...belakang tabung haji kelana jaya sinun....

total cost RM350....ganti cooling coil aja...yg mak nenek semua tak payahhh...mmg penipu betul..nak duit org jekkkkk bengkel tu hari....

so total semua....RM475.....dah terbang bonus aku 1/3....tak apalaaa...apa pon berlaku...aku tetap akan jaga kelisa tu.....keter beli hasil duit sendiri oiii...


byk puji rim aku nih...cantik ke???? kekekeke...



godek jgn tak godek...

3 ulasan:

ajasuakeem berkata...

wehhh...nad, keta kita sama rupernyer kelisa. Kelisa aku pon air-cond dh x kuat. ko tukar cooling coil kat ner? Harus aku check jugaks

Nurul Aznil a.k.a Tatty-Teddy a.k.a AznieBunnie berkata...

keter tader ekon?
dulu... duuuuluuu sebelum zaman nak produce Ewan, kami pakai kancil tader ekon untuk 4 tahun.
buduh kan? hahahahahha

Firdaus Ariffin berkata...

saya punya keta kena tukar cooling coil 485,filter60,valve120,upah+gas140 total 805..kena tipu ngan cina daaa..dh kena bru nk survey..padan muka aku..huhu..so kwn2 silalah beringat sblm kenaaa.