Ahad, 21 Disember 2008

HAHAHA

smlm kan...aku gi jom heboh...aku tak perasan....bateri kamera aku...flat habis...sudahnya...tak der satu gambar pon...

anis ok pulak...duduk dlm buggy...tak der dia nak turun ke apa...sambil tgn tak lepas2 pegang bear kak kherun bagi...dah jd kwn baik dah kak...

org tak ramai sgt sbb kol 10 kami dah terpacak kat sana...tak byk sgt kedai..kedai powerroot ngan munchy tak ada...itu yg aku plan nak beli pon....so aku pon rembat laa yg ada....mamypoko...dutchlady...hi5...hb aku beli tool box...berapa tool box ada dlm umah daaaaaaa....nih laa payah kalau too passionate of DIY...

pastu aku tgk ZAKIAH ANAS tu...slimmmm sgt...pastu cam dah pendek...pes time aku jumpa ZA nih....12 thn lepas kalau tak silap aku...dia nih makcik kwn aku...so aku tgk dia kira tinggi lampai n badan dia solid n just nice....smlm pendek n kurus...hb aku kata...dah jd janda kot....isk iskk...betoi kaa dia janda???

tu ajalaaa pon....story w/o picture is useless kan!!!

2 ulasan:

Don & Nor berkata...

pehh...lama x p jom heboh...rsnya sejak kawin x penah p....ni dah kat sini...tmbh lg 2 thn x pegii...anak dah ramai niii...lglah bercinta nak p...hehe

Tanpa Nama berkata...

hehehe..saya ni langsung tak pernah gi jom heboh..hehehe..teringin tu teringin..tapi mengenangkan keadaan 'kuak orang baru nampak barang' tu..menyebabkan hasrat terbantut...-k.mask