Sabtu, 8 November 2008

NEW BUGGY FOR ANIS

emmm...aku beli nih azmi tak tau lagi...aku perasan dia perasan dok dlm bilik tu...tp aku rasa dia tak perasan sgt....kekekek...
buggy nih 4.6 kg aja...ringan beb...boleh baring sket laaa..ikutkan aku kenanlee adik badik maclaren triump atau volo...tp rasanya rega dia tu...aku lupakanlaa....aku mmg minat ngan maclaren...patut aku beli dari dulu...tp disebabkan aku smpi mimpi2 mengigau2 pada quinny buzz tu...aku beli yg tu...bila nak travel menangis laa sbb berat...tp puas hati...anis suka...nowadays aja dia cam boring dln buzz tu...kekekke...

buggy yg baru nih...nama dia salsa zooper...beli kat babyjaya...clearance stock..tak de kan salsa nih kat malaysia...aku tak pasti kenapa...zooper yg lain ada laa...tp bulky n mahal nak mampus...
selama nih akucarik jugak yg 2nd hand...tp tak berkenan mata aku..bila aku dah beli salsa nih....ada a few yg 2nd hand aku berkenan pulok...selalu camni..tak ada rezeki laa tu...nak wat cemana...

nih laa salsa zooper..ngan model sekali ya...


ni anis panjat sendiri


senyumm



letihlaa mommy....dok jd model...

pandangan sisi

bila nak test nih????

1 ulasan:

M4M4 MY4 berkata...

wah buggy baru.. cantik2.. a'ah yer laaa kan anis, bila nak test hehehe mommy nak bawak anis pi jln2 yer waaa weii syiok

re = tukar isomil kejap jek nak testing ruam dia.. now dah hisap dugro balik.. coz ruam dia dah okey pi jumpa doctor kanak2