Ahad, 30 November 2008

ANIS OH ANIS

so far aku rasa...semua budak2 akan teruja ngan muzik, tv, iklan etc..

it same goes to anis...kalau tgk iklan ke..dlm bilik mandi pon menceceh lari...nak tgk iklan...tensen gak aku....takut jatuh ke apa ke kan...

anis suka tgk iklan:

u mobile ---and hujung2 akan jerit ---wuu....bukan u (tak pandai lagi)
icecream walls --- sambil ckp...nakk
cat ICI--- sambil joget2 pusing2...aku pulak yg pening
susu dugro --- sambil berlari amik tin susu dia..n tiru aksi budak tu ketuk tin
susu mamil gold ----buat aksi budak2 main ba ba cak

ada byk lagiklaaa...kalau aku usha dia joget2...dia mesti malu..pastu stop...anis suka goyang bontot...tu yg tak tahan tu...

aku ingat umo anis 4-5 thn...aku nak anto dia belajar muzik...piano ke...violin ke...tp bila aku sebut dpn mak aku...mak aku mencebik...dia kata nak jadi ahli neraka ke...aku diam jek laaa..

umo 3 thn sok2...aku anto gi tadika kat umah umi dia...senang nak amik n anto...tadika tu owner dia cina...besarrr..baru bukak...ada yg prekindie..budak 3-4 yrs...main2...bukan preskool tu...tp umi anis soh anto tadika islam...kekekeke..perli aku laa tu....

2 ulasan:

adha berkata...

pas ni anis leh jd model iklan la...hehehhe

cienoet berkata...

lama tak jenguk anis...

dah pandai gelek yea.. mak dia plak yg terlebih excited... hehehee

betul gak kata ummi anis.. antor le yg owner islam...