Ahad, 24 Ogos 2008

TRIP KE JOHOR

lepas ke MAHA....terus vrommm ke JB.....ada kija khamis n jumaat....singgah semayang kat pagoh...cantik tempat dia....singgah makan...haruslaa bawak bekal....aku penat2 masak...aku sorang aja makan...azmi tak makan...penat katanya melayan kerenah anis main kat taman...sementalah tunggu aku makan...huhuhu...tak mau makan sudah...

sementara tunggu azmi semayang...aku layan anis panjat2 jongkat jongkit...segala menan yg ada...mmg letih oooooooo...tak padan ngan pompuan..lasaknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....sabo jek laaa...

gambar???? tak ada...

kami sampai JB kol 7.30pm...tu pon azmi sesat ntah mana hala ntah...sejam pusing2 town JB...sabo jek laa..kang ckp banyak tak guna...aku kena marah lak....dia nak ikut aku dah syukur banget....

kalau sesat kami akan tanya balai polis....nak carik balai polis pon siksa...akhirnya jumpa gak...lepas ikut direction...sampai gak akhirnyaaa...

sampai hotel terus check in....waduh2....penat seh...mujur anis tak mengamuk dlm kereta...malam tu..lepas habiskan bekalan nasik yg kami bawak..terus terbongkang tido...penatttttttt!!!!

Tiada ulasan: