Ahad, 24 Ogos 2008

HARI HUJAN...NYAMAN....

aku nih susah nak tido siang..unless ngantuk sesangat...tp tu biasanya kat opis..mata letih ngadap PC....anis tido...ayah tido...maka mommy pon bz laa menghapdet blog....kija skolah kak ina lom buat....sat no...saya buat gak nanti...hhehehe...sementelah anis tido..maka berdedai2 aku hapdet blog...kang minah kenit tu jaga...dia pon sebok nak berblog gak...habis keyboard nih jahanam...yg kena marah aku leeee ngan azmi tu...laptop dia...even anak dale dia punyer kileja...

sambil hapdet blog...sambil tu aku layan carik2 resipi kuih raya...actually thn nih aku ingat nak buat kuih raya....alaaa buat utk makan sendiri laa...dlm 2-3 jenis...bagi azmi...bagi mak aku...bagi pengasuh...tu aja pon..... dorang nih baik..tak lokek resipi...wat apa nak lokek..ilmu tu kalau disebarkan..lagik dpt pahala....yer takk???

sat lagik aku nak wat buah melaka...kang aku amik gambo ekk...


anis 2-3 menjak nih suka tiak asyem ayah plak..


nih laa buah melaka


lepas digaul kelapa....

tp azmi kata tak sedap...melekit...dia kata org johor bubuh keledek...emmmm sbb tu aku tak suka buah melaka...sapa ada resipi buah melaka ekk...ari tu aku makan kat johor...sedap...tu yg balik buat nih....tp tak sesedap ari tu laaa...sapa ada resipi yg taruk keledek..plzzz

org johor???

3 ulasan:

Our Dreams Of Life berkata...

wahh...leh la akak oder kuih raya dari nuds nnti ye...

Nieza Ishak berkata...

Nuds,

suffiya pun pesyen tdo dgn papa macamtue ... huhuhuhu. Takde tiak papa tak sah.

halinordina berkata...

nama je buah melaka..tapi org johor buat jugak yg sedap, sian org melaka..sabo jer lah

apa2 hal kalau hang buat resepi yg bubuh keledek tu..jgn lupa bg aku rasa..he..hee.