Isnin, 18 Ogos 2008

EL????

ahhh.....apa?? EL????... aku nih jrg sgt EL...buleh bilang ngan jari yg 10 nih...dlm tempoh 7 thn nih berapa hari jek EL.....angkuh nyaaa laaa haiiii...

tp sejak beranak pinak nih...ahhh ada laaa 2 kali dah EL kot....bbsitter anis ada hal etc...tak leh salahkan dia...dah ada hal...wat cemana..kena tolak ansur lee lebih kurang..lain lee anto nursery...ye tak???

sakit pening mabuk loya aku semua dah ilang...bila nampak muka azmi sham terjengol kat umah jek...terus ilang semua wenggg aku...wawawa....ngengada taik kuda sungguh laaa...ari nih dah pulih sepenuhnya...tp tekak aku tetap kurang selera makan...sbb TONSIL...

anis tgh tido...aku pon nak beradu gak laa...sementelah hujan kat luar...sedapnyaa tido...

p/s: manja...kita nih jenis penyakit tak leh jauh dari suami kan...mulalaa dtg weng tak tentu hala kan..muakakakaka....ko bila nak hapdet fp??? ke aku yg kero....fp ko asyik nampak karipap jek..lapo perut aku nih weyy...

1 ulasan:

idida aka manjalara berkata...

alhamdulillah dh makin sihat...2hr jerk ko EL ye nuds...manja ni xterkira2 dh...ehehehe...mls ada, sakit ada, anak pon iye...

Re : iyo btl la nuds...psl tu ida dh plan kali ke 2 pantang nanti baik dok kl celah tiak somi jerk...kalu tak nanti jd balik weng tuh..

nanti ida apdet...tunggu pic dr hubby..nk apdet pic2 kat MAHA ritu