Rabu, 23 Julai 2008

HAPPY BIRTHDAY TO MOMMY

hahahaha....mommy ucapkan sendirilaa kat diri mommy....SELAMAT HARI LAHIR KE 31...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki kita sekeluarga...

well...kol 12.40 tgh mlm....anis kejutkan mommy....nak susulaa tu..lepas tu mommy terus tak leh tido dah...tak der pk apa pon...cuma tak leh tido...

alhamdulillah....dlm umo 31 thn nih..syukur dgn rezeki yg ALLAH bagi...kita dah ada umah sendiri...kereta sendiri...tercapai sasaran nak memiliki rumah sendiri sebelum umur 30 thn..

rezeki ALLAH bagi kita dalam bermacam-macam bentuk....tp yang paling penting bagi mommy....rezeki dlm bentuk kesihatan tubuh badan...kalau tak sihat cemana hati nak senang...alhamdulillah....anis sihat...mommy sihat...ayah pon sihat...

we are a happy family...

5 ulasan:

muddymask berkata...

Happy birthday Nud!! Kita sama tarikh tapi lain bulan dan tahun.. semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki...yang penting dalam list keluarga harmoni dan harga minyak turun...hahahah.. by the way harga minyak dunia dah turun sikit skrg..hope it goes the same to Malaysia too!!

ellyn berkata...

Happy bday nuds...

semoga apa yg kau idam-idamkan tercapai...
semoga panjang umur n murah rezeki...
semoga diberikan kesihatan yg baik..
semoga boleh BF anis lama lg...

p/s: susu aku cam makin kureng je...
pp/s: cantik lay out. kat mana dapat ek?hehehe

Our Dreams Of Life berkata...

happy birthday nuds

semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur untuk bf anis n adik2 anis nnti

Zurina berkata...

Happy birthday nad.. Semoga berbahagia selalu..

Zu aka ceri

halinordina berkata...

Happy belated birthday Nud..
Aku doakan segala hajat tercapai..paling best tilam baru tu..sombolik he..he..