Jumaat, 4 Julai 2008

ALFATIHAH BUAT EWAN ARIFF

smlm petang dlm pukul 4 aku dikejutkan dgn berita kematian ewan...innalillah...aku sedih sgt....aku tak sempat lgsg jumpa ewan...

ewan ni anak azni iaitu salah seorang rakan maya lama di board bf cari.com...usia ewan semalam 1 tahun 4 bulan...anak kecil itu telah dijemput ILAHI setelah menghidap billiary atresia...sejak dilahirkan...

semasa lahir...ewan sgt comel dan bulat...telah berbagai operation dilakukan..tapi pemindahan hati rasanya belum dilakukan...doctor hanya menjangkakan hayat ewan hanyalah setahun saja...ibunya telah lama bersedia dgn berita itu...tetapi ewan sempat bertahan sampai 1 thn 4 bulan...sungguh kuat hati ewan bertarung dgn penyakitnya...

buat aznie...ingatlaa ALLAH itu MAHA PENYAYANG LAGI MENGASIHANI...semoga lepas nih aznie akan dikurniakan zuriat yg baru...redhakan lah ewan pergi...dah berakhir penderitaan anak kecik itu...

sebelum nih..rakan maya bf aku juga...delia...anaknya hamizah juga dijemput ILAHI setelah dipinjamkan less than 6 months...now delia tunggu masa nak melahirkan cahaya mata kedua...

zaimah..rakan maya kmc juga kehilangan alesya selepas 5 bulan dilahirkan....lepas tu dikurniakan annisa yg sangat comel lagi cerdik...

dkt opis aku pon ada dua org...mcm tu...yang pergi akan berganti...

kat sini aku paste gambar ewan..masa nih dia masih chubby lagik..


Tiada ulasan: