Selasa, 20 Mei 2008

LAMANYA TIDAK MENULIS

penatnyaaa...penattt.....

balik darik perghlih....dah sampai malam sabtu.....sabtu seharian nak rest kat umah laaa konon...rest gitu2 aja....lepas mahgrib berdesub gi somban lak....dah sampai kat royale bintang tu plak..masalah hotel laa pulak...no bilik org dorang kasik...apalagik..ngan konfidennya...kita org masuk...tgk2 bilik org.....semua barang dok ada lagik...mujur org tu tak ada dlm bilik....dibuatnya ada....n tgh dot...dot..dot...tak ke naya...last2 dpt gak bilik sebelah bilik yg wrong number tu....anis dah merangkak satu hotel dah masa tu...siap2 ngamuk lagik sebab panas etc...

ahad n isnin perah kepala otak buat COPPA COPPIA....tapi byk main...tak der stress sgt....malam isnin tu sampai kol 12 mlm...giloss betulll.....aiseyy man....dgr kata hujung minggu nih ada lagik...gilo ko po....dah berjaman umah aku tak bercuci...sapo nak cuci???

sepanjang idup aku kija kat LAN/MQA ni...rasanya 1-2 kali aja amik cuti gantian...tp kali nih...dah dpt 3 hari....well ikut logic aku leh dpt 2 hari aja....so aku amik cuti gantian jek laaaa...bila yaa....senin depan laaaa...mudah-mudahan leh cuti...aminnnnn

2 ulasan:

M4M4 MY4 berkata...

wah nadia hari yg bz yer.. pergggh cam ponat tue.. saya balik kg pun dah rasa ponat giless..

re = oo suka nengok gak yer citer bella.. bestkan

M4M4 MY4 berkata...

alhamdulillah cik mya sihat walafiat.. teruk ke anis kena air panas? citer yer x sabor nak tau nie