Rabu, 7 Mei 2008

IBARAT LUKA DISIRAM DGN ASAM LIMAU

aduhaii....aku baru balik dari jumpa mr bala...nak discuss pasal surat...then dia tanya aku..cemana...dapat tak N44...aduh...pastu tanya pasal PTK pulak....bukan ke tu ibarat luka disiram asam limau...dah laa sakit..pedih lagik tu...

then mr bala...start mumbling....bla....blaa...dato tu laa..nih laa tak puas hati tu tak puas hati ni...well the decision is there...aku dah buleh terima hakikat...dialak over...muakakakaka

tak pe laa..mr bala...tak der rezeki saya...ayat yg paling besttt dlm hidup aku...

pastu dia janjik nak call aku later after he finish the discussion with the dato...sokmo berkepit ngan org tua tu....ya ALLAH...bila masalah aku nak settle nih...

tak pe laa..sementara tu...aku siapkan dululaa kija aku tertangguh...

now i'm planning for my birthday girl party...as mr bala said....i'm a good planner....well....

anis....since mommy dah tukar layout...vote semua dah tak der..tp mommy dah tahu yg mana dipilih org....now mommy nak plan for dessert plak...nak buat sendiri atau order...yg pasti ada umi kena masak jugak..nak order cookies sket...

alaaa buat ala kadar jek....dah perangai mommy nih suka variety....tp sket2 laa....pastu nak jemput geng desa impiana lagik....nak pesan kat dorang bwk hadiah anis besor2 sket..dorang tu semua org2 kaya...

Tiada ulasan: