Selasa, 22 April 2008

KENDURI DOA SELAMAT

kengkawan.....sempena hari baik bulan baik...chewahhh....lagi sebulan tu bebbb...nak buat kenduri laa sket...kenduri naik rumah....kenduri kesyukuran hari lahir ayah n anis...

so mommy nak jemputt semua kengkawan dtg..jemputan rasmi akan dihantar sedikit masa lagik....temanya PUTIH SALJU ya.....semua yg hadir kena pakai putih...tak kiralaa tudung putih, baju putih, atau underwear yg putih...kira orait la tu...kekekeke...

so menu nih kat sebelah...sila VOTE ya kengkawan semua....

7 ulasan:

aida berkata...

nad, kendurinya bila ni?

mommy anis berkata...

saboooo....ujung bulan 5...aku tak boh exact tarikh lagik...mungkin 31/5/2008...

kot2 ada yg berubah...maklumlaa cuti sekolah....kang tak ramai..sedey chef nuds....

Tanpa Nama berkata...

nuds...aku nak pilih semua menu..hehehee..nleh dak???

tapi aku ni tak tahulah bleh pi ke idok..sobb sobb sobbb

Mama Mya berkata...

mommy anis saya pun nak vote seme menu boleh?? kalau x abis makan kat umah mommy anis kita nak tapow wak balik muakakakaka

apa tema putih salju... mana nak cekau baju putih nie?? cik mya x dok baju putih.. huhuhu papa pun x dok baju jalan warna putih huhuhu lepas nie kena pi beli.. oh anis demi mu mama mya sanggup pi beli baju baru.. hehehe

alaa ciannye anis sakit perut cam ne sekarang anis dah ok ke nadia??

lynn371 berkata...

aku pakai underwear putih jer la hahahaha belang itam ok ker? kehkehkeh.....

Nieza Ishak berkata...

ni .. suh vote, ko jemputs aku tak??? ngeh ngeh ngeh .. dah la laksa johor masuk dalam wishlist aku ... muahahaahah.

mommy anis berkata...

isk isk koranggggggg....aku jemput semuaaaaaaaaaaaaaaaaa....kang aku edarkan kad jemputan...alahaiii sifooo aku sambung blajo kat NZ...sapa nak wat kad...hehehe....